Veel Gestelde Vragen

Soms lijken de simpelste zaken echt onmogelijk of zoek je nog even bevestiging van wat je eigenlijk wel weet. Een faq (Frequently Asked Questions) is een handige tool die gebruikt wordt om alle vragen te bundelen zodat jij snel een antwoord kan vinden.
Klik op de titel van elke categorie om de onderliggende vragen te kunnen bekijken.

Deze website

Je hebt praktische problemen in het gebruik van deze website, je kan niet inloggen of je vind nergens je weg terug. Kijk dan hieronder en hopelijk vind je het antwoord op jouw vraag.

Inloggen geeft je toegang tot bijkomende functies die voor gasten niet beschikbaar zijn zoals bepaalde avatar afbeeldingen, uitgebreide toegang tot de faq, enz.

Controleer eerst en vooral of je de juiste login en het juiste wachtwoord ingegeven hebt. Mogelijk staat de caps-lock op.

Indien het dan nog steeds niet lukt, zou het kunnen zijn dat je verbannen bent, als dat het geval is wordt dit gemeld tijdens het inloggen. In dat geval kan je het beste contact opnemen met de beheerder of webmaster van de site. Kijk ook in je e-mail of je geen activatie e-mails hebt ontvangen van de forum software.

Indien het nog niet lukt om in te loggen, kan je een ticket loggen in de helpdesk.

Allereerst bedankt om mee te helpen de kwaliteit van deze website te verbeteren. Om een probleem te melden, ga je naar de helpdesk en daar kan je een nieuw helpdesk ticket openen. Je zal op de hoogte gehouden worden over de opvolging en afhandeling van dit probleem.

Al jouw instellingen zijn opgeslagen in de database. Om deze aan te passen volstaat het naar jouw profiel te gaan op http://www.ambardesign.be/user/[login] (verander [login] door de naam waarmee je inlogt). Deze pagina laat je toe om al je instellingen te wijzigen.

Geen paniek! De wachtwoorden kunnen niet opgehaald worden, wel kan er een nieuw wachtwoord aangemaakt worden op http://www.ambardesign.be/user/password. Vul het formulier in en volg hierna de instructies. Er wordt een wachtwoord opgestuurd naar het emailadres dat in je profiel staat.

De meest aannemelijke redenen hiervoor zijn:

  • je hebt een onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord ingegeven (kijk de e-mail die je toen bij registratie hebt gekregen)
  • de beheerder heeft uw account gewist voor een bepaalde redenen
Indien je van mening bent dat je toch moet inloggen, kan je een ticket loggen via de helpdesk